Laserski centar

Naziv laser dolazi od skraćenice :

• L – light (svjetlo),
  • A – amplification (pojačanje),
  • S – stimulation (stimuliranje),
  • E – emission (odašiljanje),
  • R – radiation (zračenje).

Mogli bismo reći da pojam laser označava odašiljanje svjetla koje je pojačano i stimulirano u lasersku zraku. Najvažnija karakteristika lasera je da sve laserske zrake tvore jednu zajedničku zraku i imaju iste karakteristike, dakle boju, brzinu, valnu duljinu, energiju, smjer kretanja. Laser radi tako što se putem vanjske energije pobuđuju atomi, pri čemu oni prelaze na višu energijsku razinu uz otpuštanje čestica svjetlosti (fotona) – a to se pojačava ogledalima – pri čemu nastaje laserska zraka. Razlika među laserima je u vrsti medija u kojem se pobuđuju atomi, te se laseri nazivaju ovisno o vrsti medija.

DermaClinica posjeduje gamu laserskih uredjaja posljednje generacije koji funkcioniraju na multiplatformnom principu varijabilnih valnih duljina. Parametri svakog tretmana su prilagodjeni potrebama pacijenta, tipu koze i obuhvata najsiru mogucu paletu usluga.

Razvojem tehnologije, primjena lasera u medicini dobiva sve veće značenje u liječenju brojnih bolesti tako da se laser svakoga dana sve više primjenjuje. Laser postaje neizostavni oblik liječenja mnogih bolesti i postiže najbolje rezultate u odnosu na ostalu terapiju. Zahvaljujući primjeni lasera postignut je velik napredak u liječenju brojnih bolesti pa, primjerice, više nije uvijek nužna operacija ili primjena lijekova koji imaju štetne posljedice. Brojni neugodni zahvati više nisu potrebni, a oporavak je nakon primjene lasera znatno skraćen u odnosu na klasičnu operaciju. Osim u liječenju brojnih bolesti, laser u zadnje vrijeme sve veće značenje poprima u primjeni estetsko-korektivnih zahvata pa se danas laserom postižu rezultati o kojima smo donedavno mogli samo sanjati. Razvoj laserske tehnologije sve se više temelji na primjeni neagresivnih zahvata bez oporavka, ili uz minimalni oporavak. Uskoro možemo očekivati sve veću važnost i češću primjenu lasera u liječenju brojnih bolesti, ali i u estetsko-korektivnim zahvatima.

Ne izlagati se intezivno suncanju 15 dana prije i poslije tretmana, ne depilirati ili epilirati minimalno 15 dana se.
Tretmani laserom ne izvode se kod djece mladje od 14 godina, trudnica, osoba sklonih keloidima i kožnim bolestima, koje su tretirane roucentanomom 6 mjeseci, pacijenata sa epilepsijom i onih koji su pod nekom drugom fotosenzitivnom terapijom.
Moguce pojave su lagano crvenilo i plikovi koji ubrzo nestanu.

You must be logged in to post a comment.